Co je to
konverze
-
A/B testování
Základní škola A/B testování je jako když máš dva různé obrázky a chceš zjistit, který se líbí více tvým kamarádům. Třeba máš modré a červené tričko a ptáš se spolužáků, které by si vybrali. Podle toho, co řekne většina, víš, které tričko je oblíbenější. Střední škola A/B testování je marketingová metoda, při které porovnáváme dvě…
A/B testování, analytika, bayesovská statistika, digitální marketing, dynamická alokace, experimentální metodologie, hypotéza, kauzální vztahy, kontextuální bandité, konverze, multi-variant testování, optimalizace, power analýza, statistika, strojové učení, testování, UX design, uživatelské chování, validita, vyhodnocení výsledků
A/B testování (9) algoritmus (11) algoritmy (5) analytika (5) anchor text (5) architektura (5) BERT (4) Core Web Vitals (10) crawl budget (6) crawling (7) crawling efficiency (7) data (4) databáze (4) digitální marketing (16) E-A-T (4) Google (12) HTML (7) HTTP (7) indexace (9) informace (23) internet (29) klient (5) klíčová slova (8) komunikace (5) latent semantic indexing (4) lazy loading (6) load balancing (5) long-tail keywords (4) machine learning (11) Microdata (4) natural language processing (4) NLP (7) obsah (4) obsahový marketing (4) optimalizace (15) optimalizace obsahu (9) PageRank (9) personalizace (4) požadavek (6) přesměrování (5) ranking (4) ranking faktor (13) relevance (11) robots.txt (7) rychlost načítání (5) search engine indexing (4) search intent (5) SEO (29) SERP (5) server (12) sitemap.xml (5) strojové učení (4) structured data (6) struktura webu (6) strukturovaná data (8) stránka (4) URL adresa (4) URL struktura (4) user experience (5) UX (8) vyhledávací algoritmus (17) vyhledávací robot (6) vyhledávač (18) vyhledávače (9) vyhledávání (8) výkon (7) výsledky vyhledávání (5) web (4) webová stránka (25) zpětné odkazy (6)